اگر گوگل، توییتر و فیسبوک آدم بودند، چه شکلی بودند؟

2009/08/21 at 12:13 ب.ظ. بیان دیدگاه

یک کاربر خلاق Deviantart به نام elontirien عکسی طراحی کرده که نام آن را «دانشگاه اینترنت» (Internet University) گذاشته است که دانشجویان و اساتید آن وبسایتهای معروف مثل گوگل و توییتر هستند که به آنها شخصیت داده شده است. او می گوید: توییتر و فیس بوک در حال رشد اند، پروفسور گوگل مجبور است با یوتیوب بد دهان! سر و کله بزند و…

ببینید:

Internet_University_Cast_by_elontirien_

Entry filed under: Google.com, حواشی های گوگل. Tags: , , , , , , , , , , , , .

چند لوگویی که قرار بود در گوگل قرار داده شود اما مصلحت نبود! گوگل به ارايه اطلاعات كاربران يوتيوب ملزم شد

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


مشترک خوراک این وبلاگ شوید :

توضیح

من یک علاقه مند به مطالب آی تی هستم، به جهت علاقه مدی خود به موتورجستجوی بی همتای گوگل، بر آن شدم وبلاگ مخصوص آن را به زبان پارسی منتشر کنم و در آن به جمع آوری مطالبی در مورد گوگل خواهم بود. اگر شما نیز مطالبی در مورد گول دارید در نظرات بگذارید انتشار می کنم

برترین مطالب

Blog Stats

  • 33,640 hits

