جنگ های صلیبی یا گوگلی

2009/07/20 at 8:57 ق.ظ. بیان دیدگاه

جنگ ها انواع مختلفی دارند مثل جنگ های صلیبی ، جنگ سرد ، جنگ خیابانی و … یه نوع جنگ هم داریم که من تازه متوجهش شدم اسم این جنگ ، جنگ گوگلی هست . این جنگ این جوریه که شما دو کلمه انتخاب می کنید و آن ها را به جنگ یکدیگر می فرستید و بعد یکی از آنها بر اساس دفعات یافت شده پیروز می شود . از معروف ترین این جنگ ها ، جنگ بین خدا با شیطان و گوگل با مایکروسافت است که نتایج آن را در زیر مشاهده می کنید :

خدا : 494,000,000   |   شیطان : 30,400,000
گوگل : 1,460,000,000     |    مایکروسافت : 847,000,000

خوب شما می تونید در اینجا بجنگید اما من پیشنهاد بهتری به جای جنگ و دعوا دارم و آن هم استفاده از نتایج به دست آمده برای وبلاگ نویسی بهتر و با ارزش تر ، ببینید در حوزه ای که می نویسید مردم بیشتر به دنبال چه چیزهایی بوده اند ؟ شما را چقدر جستجو کرده اند ، بحثی که شما به راه انداخته اید چقدر مورد توجه جستجو کننده ها بوده . به نتایج جالبی می رسید که به شما کمک می کند یک وبلاگ با مطالبی داشته باشید که دیگران به دنبال آنها هستند . سعی کنید نوشته های خود را بر روی نکات و مطالب مثبت وبلاگتون متمرکز کنید

Entry filed under: Google.com, اخبار گوگل.کام, حواشی های گوگل. Tags: , , , , , , , , , , , , , , .

گوگل.کام تا به حال هک شده است ؟ گوگل تهدیدی برای ویکی پدیا

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


مشترک خوراک این وبلاگ شوید :

توضیح

من یک علاقه مند به مطالب آی تی هستم، به جهت علاقه مدی خود به موتورجستجوی بی همتای گوگل، بر آن شدم وبلاگ مخصوص آن را به زبان پارسی منتشر کنم و در آن به جمع آوری مطالبی در مورد گوگل خواهم بود. اگر شما نیز مطالبی در مورد گول دارید در نظرات بگذارید انتشار می کنم

برترین مطالب

Blog Stats

  • 33,640 hits

